• Internationaal en binnenlands transport voedingsstoffen
  • Internationaal en binnenlands transport voedingsstoffen
  • Internationaal en binnenlands transport voedingsstoffen
  • Internationaal en binnenlands transport voedingsstoffen
  • Internationaal en binnenlands transport voedingsstoffen
  • Internationaal en binnenlands transport voedingsstoffen

Staff and organisation.

The focus on the transport of high-quality foods asks a lot from our drivers. Especially if platooning really takes off, the work of a driver will hardly consist of driving well and safely from A to B anymore, the focus will be much more on loading and unloading. In our market, this requires extensive and specific knowledge of the drivers, or will we call them 'operators' by then?

Platooning is the future.

Platooning is a relatively new concept and means that vehicles drive cooperatively at a short distance from each other (less than 1 second) based on the technology of automated (autonomous) driving. Many of our trucks are already equipped with safety systems that support drivers in driving safely. We now have several trucks equipped with the 1st generation platooning systems.

Training and education.

As an (inter)national transport company, we spend a lot of time and energy educating and training our drivers. E-learning courses have been set up, coaches appointed and driving courses organised. In the future, we expect to use virtual training. The safety of the men along the road is our top priority.

To cope with growth and natural staff turnover, it is necessary to recruit quality people and quickly familiarise them with the working procedures, customer instructions and colleagues. A great deal of attention is therefore paid to the introduction of new staff, for which a digital 'onboarding module' has now been developed.

Automation and information provision.

The world is changing at a rapid pace and automation brings information provision to an ever-higher level. Whereas communication used to take place by phone, telex and fax, orders are now sent to Albert Keijzer completely digitally. But digital communication is not limited to receiving data, customers also want to receive information about transports digitally from the hauliers. More and more information that people want to receive faster. This requires systems that support the organisation in this process. Albert Keijzer invests heavily in the development of these automated systems to be ahead of the game in this area as well, and to inform their own organisation and clients using dashboards that provide real-time, relevant and easy-to-read information.

 


bedrijfsfilm 100 jaar Albert Keijzer
Know more about Albert Keijzer Transport?
Watch here our jubilee movie about our 100th anniversary.

Deze website maakt gebruik van cookies.

We gebruiken alleen cookies om anonieme statistieken bij te houden, Learn more

I understand

Gebruik van cookies en logbestanden
Een "cookie" is een kleine informatie-eenheid die aan uw browser kan worden aangeboden terwijl u op de internetsite van Albert Keijzer B.V. bent. Albert Keijzer B.V. gebruikt in sommige gevallen cookies om het gebruik van de internetsite van Albert Keijzer B.V. zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Indien u niet wilt dat cookies worden gebruikt door Albert Keijzer B.V. kunt u uw browser zo (laten) instellen dat de cookies gedeactiveerd worden. Indien u het gebruik van cookies niet accepteert en de cookies heeft gedeactiveerd c.q. heeft laten deactiveren, heeft dat mogelijk gevolgen voor het gebruiksgemak van de internetsite van Albert Keijzer B.V.

De internetsite van Albert Keijzer B.V. genereert automatisch logbestanden van het gebruik door u en andere gebruikers van de internetsite van Albert Keijzer B.V. Albert Keijzer B.V. houdt gebruiksgegevens bij, zoals de bronadressen waarvandaan de pagina's zijn opgeroepen, IP-adressen en domeinnamen, datum en tijd van het oproepen van de pagina's, de doorverwijzende internetsites en andere parameters in de URL's. Deze logbestanden en gegevens zullen voor statistische doeleinden op anonieme wijze worden gebruikt, als ook voor het verbeteren van de dienstverlening via de internetsite van Albert Keijzer B.V.

Google Analytics
De internetsite van Albert Keijzer B.V. maakt gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de website gebruiken. De aldus verkregen informatie wordt, zonder het ‘adres’ van uw computer (het IP-adres wordt geanonimiseerd) door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Lees het privacy beleid van Google voor meer informatie. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe deze website gebruikt wordt en om daarover te rapporten aan Albert Keijzer B.V.

Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Albert Keijzer B.V. heeft hier geen invloed op.

Albert Keijzer B.V. heeft Google geen toestemming gegeven om de via de internetsite van Albert Keijzer B.V. verkregen Analytics-informatie te gebruiken voor andere Google-diensten.

Klik hier >> om verder te gaan naar de homepage